Oct 17, 2005

[mencaRi sebuah JAWAban]

Ada 1 kisah pasangan yang nak bercerai .Dia orang ada seorang anak, jadi nak tuntut hak jaga anaktu diorang pun sampai kat pejabat agama....... ustaz tu pun tanya lah kat sibini,
ustaz : "kenapa hak penjagaan anak itu nak diberi pada kamu...?"
sibini pun jawablah : "saya yang mengandungkan, malahirkan dan membesarkan dia...."fuh.....si suami pun dah gelabah ni....bila di ajukan pertanyaan yang sama, dengan penuh STAIL laki ni
jawab suami : "ustaz, kalo kita nak beli air, kita masukkan singgit kan dalam mesin air tu. Jadi air yang kuar dari mesin tu sape yang punya...? saya atau mesin tu.....?"
he..he...he kelam kabut si bini tu...........

ARIOUS AMIGOS!

5 comments:

Anonymous said...

Verisign Adds Content Aggregator Moreover
Read how this technology advancement represents a quantum leap forward in simultaneous processing capability, and how it's gaining rapid adoption in the marketplace.
your words have power, so it's good you're using them wisely... and blogs can hurt or help people, thank you for considering this.
This blog is a winner, the creator must be too!

Keep up the smooth work, truly fantastic.
I love the topic...

~ Bye
Surf Rash Guards | French Kissing Tips

Anonymous said...

This is very interesting site...
» »

Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read » »

Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read »

Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read » » »

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...