Mar 27, 2011

Fasha Paling Seksi!

Undian pembaca akhbar no 1 Malaysia mengatakan bahawa Fasha adalah aktress paling seksi membabitkan 25 orang salibriti di Malaysia.

Kedudukan carta berkenaan sentiasa berubah, namun setakat ini populariti pelakon filem Anak Halal dan Evolusi KL Drift itu masih belum dapat ditandingi. Rozita terus mengikut rapat di belakang Fasha, itupun perbezaan rating antara kedua-dua selebriti popular ini tidak jauh. Setakat ini, Rozita mendapat undian 10.31 peratus, dan hanya 4.45 peratus di belakang Fasha. Rozita satu- satunya artis berusia dan berstatus janda dalam senarai lima artis teratas.

Tiga artis lain dalam senarai lima teratas adalah Zila Bakarin, Rabecca Nur dan Jue Aziz. Rating ketiga-tiga artis ini sangat jauh tertinggal di belakang Fasha dan Rozita. Zila Bakarin menduduki tangga ketiga senarai dengan undian sebanyak 6.41 peratus. Tuah banyak menyebelahi pelakon lama ini dan lebih membanggakan Zila tidak pernah terkeluar daripada rating lima terbaik dalam carta. Agak mengejutkan, Rebecca Nur Al Islam menduduki carta keempat gadis paling seksi.  

Pelakon muda berusia 25 tahun ini mendapat undian sebanyak 4.19 peratus manakala kedudukan kelima milik Jue Aziz dengan undian sebanyak 3.27 peratus.

7 comments:

SematSuperman said...

seksi lagi lisa surihani, sib bek lisa ku tak nak seksi-meksi mcm ratu kontroversi ni

♥ moy ♥ said...

sekso~

mabk.abubakar said...

Semat; Lisa tak senarailah bro.. kalo tak, aku lah orng pertama undi dia.. hehehe..

mabk.abubakar said...

Moy;.. dunia artis sekarang..

~ Cik Azz ~ said...

Seksi kat dunia ni.. Jawapannya siksa la kat SANA nanti... huhuhu...

Maaf la... tak pernah nak minat kat minah sorang ni..

burnkelana said...

itu sudah pasti cik Azz.. kita doalah sama2 semoga pintu kebenaran masih terbuka untuknyer..

Ahmad Zaki said...

Assalamualaikum...

Agaknyalah kan... anugerah seperti ini termasuk dalam "catatan amalan" manusia yang macam mana? Dan "catatan amalan" tu dicatat oleh malaikat yang mana...?

Kita nak semua orang menjadi lebih baik dalam konteks Islam, Al Quran dan hadith...

Inilah hasilnya.. dah lebih 50 tahun merdeka, masih lagi tak dapat dapat menggunakan undang2 Islam sepenuhnya dalam sistem pentadbiran negara. Cukai diambil dari perniagaan judi dan arak, juga cukai hiburan yang melalaikan... Maka sebahagian rakyat menjadi seperti artis ini.. Soal aurat dan hukum agama diringan ringankan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...