Nov 7, 2011

Abangku Setan!

KUALA LUMPUR: Abang setan. Itu gelaran kepada seorang pemuda berusia 20-an yang mencabul adik perempuannya berusia 17 tahun dan memukul mangsa serta ibunya dengan papan menggosok pakaian apabila kejadian itu diceritakan kepada ibunya.


Kejadian berlaku di sebuah kawasan perumahan di Sungai Besi, di sini, pada jam 8.30 pagi kelmarin ketika mangsa yang juga pelajar tingkatan lima berada di biliknya berseorangan manakala ibu dan kakaknya tiada di rumah.

Sumber berkata, suspek masuk ke dalam bilik dan menolak mangsa ke atas katil sebelum mencabulnya.


“Mangsa merayu serta cuba melawan, tetapi suspek bertindak lebih ganas apabila cuba merogolnya, namun ketika bergelut, mangsa dan suspek terjatuh daripada katil dan berlaku pertengkaran.

“Sebelum meninggalkan adiknya, suspek memberi amaran supaya mangsa tidak memaklumkan kejadian ibu mereka,” katanya.

Menurutnya, mangsa mengadu kepada ibunya dan dihantar ke rumah kakaknya buat sementara.




“Bagaimanapun, apabila mangsa pulang ke rumah pada sebelah malam dia terkejut melihat biliknya bersepah dan pakaiannya dibuang suspek yang tidak puas hati kerana mangsa memberitahu kejadian itu kepada ibu mereka.

“Suspek bertindak lebih ganas dengan memukul mangsa dan ibunya dengan papan menggosok pakaian menyebabkan mereka cedera di kaki dan badan,” katanya.


Nota kaki:-

Aku dah tak tahu apa yg nak jadi ngan remaja zaman skarang nie..  nak luah mati bapak.. dah ditelan mati mak (eh..betul ke nie?).. Keharmonian rumahtangga, silaturrahim adik beradik kian luntur.. di mana silapnyer yer? Hhhheeerrrmmmmm...





3 comments:

Unknown said...

itulah akibatnya bila nilai2 agama kurang diberi perhatian....

burnkelana said...

betullah cakap ko tu remyhazza.. nilai2 kerohanian semakin ditolak tepi masyarakat kita.. semoga kita trhindar dari perkara2 keji ini..

aindzaya said...

mmg patut gelaran tu diberi ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...