Sep 4, 2005

[SEBUah PENanTian]

Alhamdulillah, melepasi musim MIDSEm EXAm sekurang2nye MELEGEkan sedikiT kepala otak aku yang berserabut nie.. kini tumpuan aku LEBih kepada 2-3 asssigment yang belum SATle lagi.. 4 hari selepas menyambut kemerdekaan di lembah sINtok ini, suasana kembali seperti yang asal.. TAPi tahun nie samBUtan yanG dianjurkan Universiti AGAk suram (tak meriahlah).. Aku tak TAU kenapa.. memang lah aku tak tau sebab bukan aku yang buat..

TAk Lama lagi JAWATAn yang aku sandang akan ku lepaskan... cukupLAh sUdah penggal pemerintahan aku diSini.. Tugas mr. president bukannya mudah, namun aku tidak memikulnya berseorangan, kengkawan masih menemani perjuangan aku selaku student representative di kolej ini..

BAnyak benDa, perkara yang aku belajar, dan sudah semestinya ianya sesuATU yang bernilai bagiku dan mungKin tidak Bagi orang LAin.. Apa yang pasti keseronokan dan kesedihan dapat diharungi bersama kengkawan..

By the end of next week pihak kolej akan mengeluarkan surat tawaran bagi sesiapa yang berminat untuk menjadi JPPK (Jawatankuasa Pembangunan Pelajar Kolej). dan tahun depan aku tak tahu sape yang akan menggantikan tempat aku.. sape pun yang menggantikan tempat aku.. aku harap dia akan dapat melaksanakan tugas dengan baik..


ARIOUS AMIGOS!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...