Oct 29, 2005

[hatikU yang bEngaNg]

Tomorrow.. the last day i'll be here.. sehinggalah bulan12 nanti semasa aku hantar report praktikal dan konvo bulan 9 nanti..

3 tahun aku MENghuni lEmbah sintok ini.. Akan aku abadikan sEgala memorI yang terukir mEnjadi sejarah MAnisku yang takkan aKU lupakan Selamanya..
Geramnya aku tak sudah ngan budak yang bergelar pelajar universiti, tapi fikiran dan perangai mcm budak-budak yang tak reti menilai yang maner baik dan yang maner burUK! aku rase bila tiba waktu malam macam sEpertiNya berada di dalam zon pEperangaN antara Tentera ZIonis denGAn pEjuang paLEStin..
BUnyi MErcun bagaikan NAk tercabut JAntung nIE.. nasib BAiklah aku tak Ada MASAlah jantung.. nak aku nasIhatkan mAsing2 Dah besaR.. NAti DicakapnyE aku tak Sporting lah, tak enjoy lah.. BEngang tul aku..

BUkan aku tak baGI main.. Mainlah..sampai PUTUs jari HAmpa pun TAkpe... tapi kenalaH fahaM bagi mereka yang masih ada PapEr mcm aku niE... tOlonglah.. tomorroW is my last paper.. MAlam tu gak akU cabut kembali ketanahairku... lEpas tu ko NAK RuntuhKan BanguNan kOlej pun takpe.. aku tak kisah nyE... bUkan akU yang Tanggung!
sO pada StudenT yang Tak rEti Bahasa tU.. Aku doakan SEmoga korang sElamat Bermain Mercun.. Moga2 itUlah KAli teRAkhir korang bErmain..


ARIOUS AMIGOS!

1 comment:

Anonymous said...

nak ucapkan..moga selamat menjawab soklan teakhir paper ko..ishhishhh..cam ne ler rasenye ekk'...x pernah seh rase debar nak jwb soklan paper akhir..x perlah..bersyukur dgn aper yg ade n cuba perbaiki n pertingkatkan..itu sudah cukup baik kan..bagi diri aku ler..org lain x tahu plak..nak smbg blajar..otak dah tepu lah..cuma bleh..doakan kengkawan jek...

selamat kembali ke daerah tumpahnye darah pertiwi ko x lama lagi..hehehe

bagi yg ske sgt main mercun tue..aku pun adakalanye angin gakss...sekejap-sekejap terperanjat..tapi mcm ko ckp..sib baik x de skit jantung..klu x dah lama terlantar..teringin gakss turun bawah flet..kompang muke sensorang si pemain mercun tue..tapi, dek kerana bulan pose..redha kan jer ler..yg paling anhing skeli..main x ajak aku..kekekekeke..hehehe =p
kesempatan nie..nak ucapkan..Selamat Hari Raya Maaf Zahir n Batin..mana tau ade salah silap taip ayar kat hang kan burn..minta maaf bebanyak..moga raye nie memberi seribu kemanisan buat ko n keluarga..hati-hati djalan raye...ep dipagey raya..tekke~ 8)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...