Oct 21, 2005

[SALAm RINdu]

9 days left i'll be here.. since today i learn more about life... before that i have 2 paper exam to sattle.. 28 & 30 okt.. exam make me bored, study..study... and study... THERE IS anything else can i do? BLogger.. ? benda alah niE yang menghilangkan rasE bosan aku.. visiting my Virtual friends blogger.. menyebabkan aku lupe sebentar pasal study!
RAye tahun niE.. aku masih takdak perancangan BEsar lagi, kalo mcm tahun2 lepas.. takdak yang special nye.. kesebokan study membuatkan aku tak memikirkan semua itu, walaupun pernah juga terdetik dihati ini keindahan dan keseronokan hari raya yang akaN menjelma..
Berhari raya TAnpa orang yanG dikasihi dan disayangi.. apakah perasaannye? ya, ianya cukup berbeza apabila disambut dengan insan tersayang disisi kita.. mase itulah kita akan cukup meraSAi ketiadaannyE...Merasai KehilangannyE, sungguh menyayat hati.. Bermulalah disitu SAtu perasaan yang Semakin menebal..(Perasaan RIndu).
KEnapa perasaaN rindu hanya perlu hadir pada ketika tertEntu sahaja?..walhal perasaan ini hilang disaat Kita gembira, tiBA tidak diundang tikanya kita KEsunyian...
ITUlah lumrahnya.. itulah jua hebatnya KESUnyian, suasana sepi membuatkan kita memikirkan masE2 siLAm kita.. memikirkan HAla tuju Hidup kita.. Memikirkan KESudahan HIDUP kita..


ARIOUS AMIGOS!

3 comments:

Noushy Syah said...

Burn....yeah rite, rindu amat menggamit perasaan terutama dihari2 tertentu especially mcm raya ni...rindu pada fmly, ibubapa yg dah tiada lagi mengusik jiwa..sedangkan hari2 lain kita juga mrindui mereka namaun bila hari2 sebegini tambah2 menyayat hati...gitu jugak dgn org yg trcinta..agaknya inilah manusia yg emosi dan jiwanya dikuasai oleh keadaan semasa..I guess...slamat brhariraya...salam dari noush.

Unknown said...

itulah hakikatnya kahidupan manusia... yang datang pasti pergi.. dan yang pergi pasti berganti..

Anonymous said...

Tul tuh....

..

whatever it is... kehidupan kena teruskan gaks...

memang kita akan rasa rindu, but what can we do?

suatu masa nanti, orang lain pula akan merindui kita.. urm......

kita ditinggalkan... kita meninggalkan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...