Nov 20, 2010

Arrrrgggghhhhhh!

Bos: Burn, you need to stay for another 2 days..
Aku : But why? 
Bos: Nana resign.. so saya nak awak ganti tempat dia.. I dont have anybody to replace her place..
Aku: Hermmmmm..  Arrrrrggghhhh...


Nak dipendekkan cerita, esok aku kena pie KL.. attend training kat Puchong.. balik hari Rabu nanti.. huhuhu.. lamanyer..  sepatutnyer aku pergi 1 hari jerk.. tapi bila minah tu dah resign.. konon-konon aku lah the "Best" person yang boleh replace tempat dia.. bertambah plak, akulah satu-satunyer kumbang kat dlm department aku.. yang lain semua mak orang.. yang dok tengah memboyot pun ader..

Bukan masalah sgt pun nak ganti tempat dia.. tapi, dah lah hujung bulan.. dengan travel expenses nyer.. duit hotel lagi.. mintak advance, tapi tak dpt lagi.. paling tidak hari Selasa nanti baru dpt.. ada gak aku tidor kat masjid nanti..

Arrggghhhh....


3 comments:

noorafzan.blogspot.com said...

adoila..
nasib nasib..

Unknown said...

hahaha.. nak wat mcm maner.. dah kerja, terpaksalah..

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...