Nov 17, 2010

Salam Eid Adha

To all my visitor aka bloggers, I would like to wish to all of you "Salam Eid Adha"

Kepada mereka-mereka yang balik kampung (tu pun kalo ada kampung lah).. berhati2lah ketika memandu.. & ingatlah orang yang tersayang.. (mcm iklan tv plak..)

Kalo-kalo ada yang kena kerja.. mulia sungguh hati mu.. kerana kerja di hari raya korban juga.. berkorban namanya..

Esok pagi2 aku nak balik kampung.. tak jauh pun.. lebih kurang 1 setengah jam..

Kenapa esok baru nak gerak? sebab aku tahu sgt lah..kalo balik kampung mlm raya.. mersti sesak punyerlah.. tu yang malas tuh..

takpelah.. lagi pun aku taknak amik "Q" kat atas jalan tu.. buat lenguh kaki aku jerk..

2 comments:

noorafzan said...

selamat beraya!

Melor said...

salam perkenalan ya nama ku melor


n3 terkini - tip/petua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...