Dec 7, 2010

Salam Maal Hijrah 1423!





    
Jam menunjukkan 12:28 pagi.. bagi umat Islam, terbenamnya mentari semalam merupakan berakhirnya satu episod kehidupan dan bermulanya helaian baharu. 

Bagi aku, tahun ini agak bermakna..kehadiran ahli baru menambah keceriaan & kebahagiaan keluarga kami.. Alhamdulillah, orang kata rezeki anak.. selepas 6 bulan bersusah payah, akhirnya aku di confirmkan.. sebenarnya bukan 6 bulan jer pun.. dah 4 tahun makan gaji as contract staff.. 

Begitulah dugaan & cabaran yang terpaksa aku hadapi untuk tahun ini.. Bergelar seorang "Ayah".. perhatian aku hanya adalah untuk isteri & anak-anak.. baru aku tahu betapa beratnyer menjadi seorang ayah.. Namun tidak pernah sesekali aku mengeluh.. kerana aku pasti, rezeki itu tetap ada..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...