Jan 2, 2011

Misbun Sidek Letak Jawatan?

PARIT BUNTAR, 2 Jan. - Menteri Belia dan Sukan Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek berkata, beliau akan mendapatkan penjelasan daripada pihak terlibat berhubung peletakan jawatan Datuk Misbun Sidek sebagai jurulatih perseorangan badminton negara.

Beliau yang terkejut dengan laporan itu berkata ketika dihubungi, Persatuan Badminton Malaysia (BAM) memaklumkan kepadanya bahawa tidak ada alasan diberikan Misbun.

"Jadi, apabila tiada alasan kemungkinan Misbun mempunyai alasan tersendiri. Saya akan dapatkan maklumat daripada BAM, kebetulan pula Presidenya (Datuk Seri Nadzmi Mohd. Salleh) berada di luar negara. Saya akan tunggu laporan dalam masa terdekat,” katanya kepada pemberita, di sini hari ini.

Ahmad Shabery diminta mengulas laporan sebuah akhbar hari ini yang memetik Pengurus Besar BAM, Kenny Goh sebagai mengesahkan Misbun meletakkan jawatan menerusi satu surat bertarikh 31 Disember yang dihantar melalui e-mel ke pejabat BAM.

Goh bagaimanapun tidak menyatakan sebab peletakan jawatan itu. - Bernama





 

6 comments:

iwan_dextrous said...

mungkin dy dh pnt kot.hihi

Dextrous cyber life

amycozzo said...

Da tua da.. ganti yg muda lak haha

Afiq Johari said...

takdak aperentice sape nk ganti neh

burnkelana said...

latest news ckp dia resign sebab tak tahan ngan mamat dlm BAM berlagak pandai..ckp tak serupa bikin.. kalo mcm nie gamaknyer.. hancur lah team badminton Malaysia..

Hairun Azmi said...

Ini satu kejutan juga selepas kejayaan pasukan boalsepak memenangi Piala AFF.


Bahana dadah

jelah said...

mgkin misbun dh pnat kot latih team m'sia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...