Jun 2, 2011

3 TAJUK 1 ENTRI

Huhuhu... dah lama jugaklah aku tak update blog aku ni.. bukannyer dah tak sudi nak update.. tapi kesibukan menghantui jadual seharian aku.. nasib baiklah hari nie dapat luangkan masa sikit..(sikit pun jadilah..)

KEPALA BAYI BERSEPAI!

OMG! Kekejaman jenayah buang bayi ibarat mencapai tahap kemuncak apabila seorang bayi lelaki yang masih bertali pusat ditemui mati dengan kepala berkecai dipercayai akibat dicampak dari tingkat lima sebuah pangsapuri di Sentul Utara, di sini, jam 12 tengah malam kelmarin.


Manusia laknat manalah yang sanggup buang bayi dengan cara yang tidak berperikemanusiaan.. bila terbaca akhbar hari nie.. aku terus teringatkan anak-anak aku yang masih kecil.. bagaimanakah keadaan mereka.. aku mengucap panjang.. hati ku terdetik, bilalah agaknyer berita-berita mcm nie akan berhenti.. 

CABARAN THE CUTEST THING!

FYI.. Churp Churp tengah cari the next cutest thing.. apa tunggu lagi.. DAFTAR SEKARANG!








CARA BARU LONTAR BOLA!

Peerrgghhh.. gila kentang! moh layan video kat bawah nie..


Memang menakjubkan..! aku rasa tak pernah dibuat orang lagilah nie.. hehehe..



3 comments:

Otakku Otaku said...

sblm ni sungai, tong sampah.. skarang campak luar tingkap j. whole new level of cruelty

A retarded kitty said...

manusia.kejam.

next Insurance said...

wah kejam nian toh orang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...