Jun 29, 2011

GEMPAR - UFO di BBC London

LONDON - Satu rakaman video yang dirakamkan oleh seorang penduduk menunjukkan beberapa cahaya ganjil berbentuk bulat bergerak dengan laju di langit bandar raya London. Imej itu menunjukkan cahaya tersebut bergerak di atas bangunan Perbadanan Penyiaran British (BBC) di London Barat.
 
Rakaman itu boleh dilihat di laman YouTube yang menunjukkan seorang lelaki sedang merakamkan cahaya ganjil tersebut menerusi telefon bimbit berkamera. Dalam rakaman itu terdapat lima cahaya ganjil yang kecil bergerak dengan laju yang dilihat oleh beberapa orang di tepi bangunan di bandar raya ini.

Rakaman tersebut juga menunjukkan satu cahaya yang tidak dikenali berbentuk sfera yang lebih besar bergerak dengan perlahan dekat dengan lima cahaya kecil itu.



Menurut sebuah akhbar semalam, rakaman itu hanya dimuat naik di laman YouTube pada Jumaat lalu.

Berdasarkan tarikh yang dimuat naik di YouTube, kejadian tersebut mungkin berlaku pada 3 Jun, 10 Jun atau 17 Jun lalu kerana masa lebih seminggu diperlukan oleh laman itu untuk melakukan proses penyiaran selepas rakaman video tersebut dihantar. -Kosmo / Youtube

5 comments:

Alif Haris said...

oouhh tu aku punye kapal angkasa .. aku try pusing2 jap .. :D

Unknown said...

la.. kisahnyer.. saje jer wat gempak..

ct N honey said...

benda apakah itu?jeng..jeng..jeng..

Unknown said...

teringin nk tgk UFO

Unknown said...

bro khairul.. lu modify lah sebiji kete jadi UFO..pastu bleh tengok puaas2.. hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...