Jan 4, 2012

Wanita Islam tak WAJIB pakai tudung?

Islam tak W.A.J.I.B.kan wanita pakai tudung? 

Uiks.. jgn cepat melatah, tapi itulah hakikatnya.. cuba cari dalam Al-quran atau mana-mana hadis pun.. ada tak dinyatakan wanita islam itu perlu pakai tudung..?

Jadi kenapa wanita islam kena pakai tudung? siapa suruh pakai tudung kalau tak islam yang suruh?

Bagi mendapatkan penjelasan lanjut, mari kita lihat video kat bawah ni..






Puas hati tak dengan jawapan Ustaz Azhar Idrus? Hehehe, itulah Ustaz Azhar Idrus, seorang pendakwah bebas yang kian mendapat perhatian ramai..Apa yang aku suka dengan Ustaz Azhar Idrus ni? orangnya sempoi jerk, setiap persoalan yang diajukan kepada beliau pasti akan dijawabnya tepat dengan hukum & nas-nas nya..

Terbaru, beliau diundang ke majlis Ambang 2012 dengan ditemani Zizan Raja Lawak selain artis-artis jemputan seperti Sham Kamikazi & juga Shahir AF. Kehadiran penonton ke Majlis tersebut digambarkan seramai 80,000 orang (ramainya?) kalau betullah itu jumlahnya, alangkah bahagianya Nabi Muhammad s.a.w melihat umatnya beramai-ramai menghadiri majlis seperti ini..

Kepada sesiapa yang nak kenal lebih lanjut dengan Ustaz Azhar Idrus ni boleh lah lawat ustazazhar.net





5 comments:

YOUsoF said...

Ohh.. Kawan aku pergi program tu.. Kalaulah Johor dekat dengan tempat tu.

Serius aku teringin nak dengar ceramah Ustaz Azhar Idrus..

khairul said...

biila nak mai penang ustat

Maya Mayana said...

emm laptop saya tkde adobe player..tk dapat tgok..huhu

Kotak Mancis said...

penyampaian yang xmembosankan... mampu menarik golongan muda... tahniah ustaz azhar

dhiera said...

suke jugak dengar ustaz azhar idrus punye ceramah malah siap beli lagi buku ustaz azhar idrus. jawapan dia terus kepada point!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...